Auxiliar de gestió del centre social de Pinedes de l'Armengol, 

En concret, el lloc de treball a cobrir és el d’un/a Auxiliar de gestió del centre social de Pinedes de l'Armengol, per un període de 12 mesos i que compleixin els requisits generals de la convocatòria.

Hi poden optar persones joves de 16 a 29 anys amb un CFGM d’administració, que compleixin els següents requisits:

Persones d’entre 16 i 29 anys
Inscrites al SOC com a Demandants d’Ocupació No Ocupats (DONO)
Ser beneficiàries de la Garantia Juvenil.
Acreditar la possessió d’un títol de CFGM de gestió administrativa o certificat de professionalitat d’administració i gestió, i que no faci mes de tres anys que hagin finalitzat els estudis.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 31 de gener de 2024. Les persones interessades poden contactar amb l’Equip d’Ocupació Juvenil del Consell Comarcal de l’Anoia, abans d’aquesta data, a l’adreça electrònica xgarcia@anoiajove.cat o al telèfon 679 96 46 69.

Darrera actualització: 13.02.2024 | 11:13