La Torre de Claramunt obre una Oficina d’Atenció al Ciutadà a Pinedes de l’Armengol

Dimecres, 3 d’abril de 2024

L'Ajuntament de La Torre de Claramunt ha obert avui 3 d'abril l'Oficina d'Atenció al Ciutadà a Pinedes de l'Armengol amb l'objectiu de millorar l'accessibilitat dels serveis municipals per als veïns i veïnes d'aquest nucli.

El nou servei és una extensió de l'actual oficina del nucli de La Torre que es dedica a proporcionar una atenció més propera i accessible als ciutadans de Pinedes de l'Armengol. L'horari de funcionament s'ha dissenyat tenint en compte les necessitats dels usuaris, oferint servei durant totes les tardes, de 16:00 a 20:30 hores, així com els matins dels dimarts, dimecres i dijous, de 9:00 a 14:00 hores.

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i el municipi, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals. Entre les tasques més importants que desenvolupa l'oficina, hi ha la coordinació del registre d'entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal: altes i baixes, volants d'empadronament, canvis de domicili, inscripcions a activitats...

Sota cita prèvia, el dijous s'atendran visites de serveis socials i els dimecres serveis d'ocupació laboral.

Jaume Riba, alcalde de La Torre de Claramunt, ha expressat la seva satisfacció davant aquesta iniciativa, afirmant que "és un gran pas perquè els veïns de Pinedes de l'Armengol ja no hauran de desplaçar-se a l'edifici de l'Ajuntament per gestionar els seus tràmits municipals. Aquesta oficina permetrà una major comoditat i accessibilitat per a tots els ciutadans". Riba ha afegit que “aquesta iniciativa reflecteix l'interès de l'Ajuntament per promoure la inclusió i el benestar dels residents de tots els nuclis urbans del municipi”.

Darrera actualització: 3.04.2024 | 20:05