Reorganització del cartipàs municipal anunciada al Ple del 19 de novembre

Divendres, 14 de novembre de 2025

L’Ajuntament de La Torre de Claramunt informa que, en el Ple ordinari celebrat el dia 19 de novembre, s’ha comunicat un canvi en el cartipàs municipal amb l’objectiu d’optimitzar la gestió, reforçar les àrees estratègiques i garantir una coordinació més eficient dels serveis municipals.

A partir d’aquest acord, el govern municipal queda estructurat de la següent manera:

 

Noves delegacions i responsabilitats

  • Sr. Andreu Siñol Quintana , 1r Tinent d’Alcalde i regidor d’Hisenda, Participació Ciutadana i Transparència.
  • Sra. Ana Madrid Jiménez, 2a Tinent d’Alcalde i regidora de Cultura i Festes (excepte al nucli de Pinedes de l’Armengol), Salut Pública, Mobilitat Urbana i Ensenyament.
  • Sr. Francesc Xavier Comes Ferrer, Regidor de Medi Ambient (Protecció d’Incendis, Activitats Ambientals i Gestió dels Residus), Joventut, Promoció Exterior del Municipi, Polítiques Digitals i Festes al nucli de Pinedes de l’Armengol.
  • Sra. Maria Teresa Maruny Pomares, Regidora de Benestar Social, Gent Gran, Esports, Entitats i Igualtat.
  • Sr. Joaquim Morales Mestres, 3r Tinent d’Alcalde i regidor de Medi Natural (Protecció del Patrimoni Natural), Benestar Animal i coordinació dels Agents Municipals dins de l’àrea de Governació.

Aquest reajustament es realitza per garantir un funcionament més àgil, reforçar la proximitat amb la ciutadania i millorar la capacitat operativa de l’Ajuntament en els projectes estratègics del municipi.

Per a més informació, podeu consultar a l'apartat de consistori de la pàgina web

 

Darrera actualització: 20.11.2025 | 13:43