Nova APP LINEA VERDE per La Torre de Claramunt

Dilluns, 24 de maig de 2021

L'Ajuntament de la Torre de Claramunt manifesta l'èxit obtingut en el seu municipi després de la implantació de Linea Verda.
A dia d'avui, s'han rebut 2.728 incidències de les quals el 98% han estat ja solucionades i gràcies a la implicació directa dels veïns, el consistori ha pogut dur a terme àgils actuacionsi .

Es per això, que l'Ajuntament, des de Linea Verde, ha posat en marxa una nova APP per poder facilitar al ciutadà l'accés a la comunicació d'incidències . 

 

Per poder utilitzar aquest nou servei és necessari procedir a la descàrrega  gratuita de l'APP Linea Verda,  accedint a Google Play o APP Store. UNa vegada descarregada, l'usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només has de clicar sobre el botó "Nova Incidència" i apareixerà un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències i és quan l'usuari selecciona aquella sobre la qual vol comunicar. De forma automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre la mateixa. Finalment es clica el botó d'enviar.
Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació de la incidència comunicada i a partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per donar solució. 
El ciutadà al seu torn, rep notificació en el seu telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.
A el servei Línia Verda també es pot accedir a través del següent enllaç de l'ajuntament o mitjançant contacte telefònic al número 902.193.768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores (cost de la trucada 0,07 € / min).

L'Ajuntament manifesta estar molt satisfet amb els resultats obtinguts i anima els veïns del municipi a seguir utilitzant aquest canal directe de comunicació.

 

Darrera actualització: 24.05.2021 | 13:37