Més de 3700 incidències resoltes a través del servei de LINIA VERDE

Dimarts, 4 de juny de 2024

Gràcies a la implantació d'aquest servei, els veïns disposeu d'un canal directe de comunicació amb l'Ajuntament per informar els desperfectes localitzats al municipi. Línia Verda afavoreix l'ús de les “bones pràctiques” mediambientals i, per tant, en el desenvolupament d'un municipi sostenible.

La Torre de Claramunt va implantar el servei Línia Verda l'any 2016 i s'ha demostrat una bona acollida i prova d'això, és l'ús continu que se'n fa.

El tipus d'incidències que més s'han comunicat són aquelles que fan referència a “Enllumenat” (48%), seguit de “Voreres i Calçades” (17%), ”Neteja” (13%), “Escombraries” (4%) , Punts d'Aigua (4%), Senyals i Semàfors (3%) i Mobiliari Urbà (3%).A dia d'avui ja s'ha posat solució a 3.764 incidències.

Per poder utilitzar aquest nou servei cal procedir a la descàrrega de l'APP Línia Verda. Per fer-ho, l'usuari accedeix a Google Play o APP Store en funció de la tecnologia emprada al seu Smartphone (Android/iOS). Un cop localitzada, es duu a terme la descàrrega de forma gratuïta. A partir d´aquest moment, l´usuari selecciona el municipi sobre el qual vol comunicar la incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, només cal punxar sobre el botó “Nova Incidència”. Un desplegable amb les diferents tipologies d'incidències apareix a la pantalla. L'usuari selecciona aquella sobre la que vol comunicar. De manera automàtica, l'APP detecta les coordenades exactes en què s'ubica el desperfecte. El següent pas és adjuntar una foto de la incidència i observació sobre aquesta. Ja només cal donar al botó d'enviar. Un cop enviada, personal de l'Ajuntament rep notificació del desperfecte comunicat. A partir d'aquest moment, s'inicien els tràmits per solucionar la incidència detectada. El ciutadà, al seu torn, rep notificació al telèfon mòbil sempre que es produeixi un canvi en l'estat de la mateixa.

Al servei Línia Verda també es pot accedir a través del domini www.liniaverdalatorredeclaramunt.cat o a través de contacte telefònic al número 902 193 768 en horari de 8.00 hores a 17.00 hores.

A través del servei Línia Verda l'usuari rep també comunicacions informatives emeses pel mateix Ajuntament per així estar informat en temps real. A més podeu consultar els principals punts d'interès que es localitzin al municipi i informació pròpia del mateix.

L'Ajuntament de la Torre de Claramunt se sent molt satisfet dels resultats obtinguts fins ara i agraeix la important participació ciutadana que demostra la implicació i interès dels veïns pel seu municipi.

Darrera actualització: 4.06.2024 | 12:40