L’alcalde i la regidora van visitar les escoles de La Torre i l'escola Torrescasana de Vilanova d'Espoia per acomiadar l’alumnat de sisè
Durant la visita, els representants municipals van poder conversar amb els alumnes i alumnes, interessar-se per les seves experiències a l’escola i compartir anècdotes i records dels anys viscuts als centres educatius. La trobada es va desenvolupar en un ambient distès i proper, permetent escoltar les inquietuds, il·lusions i expectatives dels joves davant aquest nou repte.
Per tal de recordar aquest moment especial, l’Ajuntament va fer entrega a cada alumne d’un petit obsequi institucional format pel mocador de la Festa Major i un bolígraf, com a mostra de reconeixement per la seva trajectòria a l’etapa de primària i com a record del seu pas per les escoles del municipi.
L’alcalde i la regidora van aprofitar l’ocasió per felicitar els alumnes per l’esforç realitzat durant aquests anys i encoratjar-los a afrontar amb il·lusió, responsabilitat i confiança la nova etapa educativa que començaran el proper curs.
Des de l’Ajuntament de La Torre de Claramunt es desitja a tots els nois i noies de sisè molt d’èxit en aquesta nova etapa i unes bones vacances d’estiu.