La Torre de Claramunt es bolca amb La Marató en un cap de setmana d’activitats solidàries
La Torre de Claramunt va tornar a demostrar el seu esperit comunitari els dies 12 i 13 de desembre amb un conjunt d’activitats organitzades al Centre Social Sant Joan Baptista en benefici de La Marató de TV3, dedicada enguany a la lluita contra el càncer.
El 12 de desembre, va tenir lloc el taller “Atrapassomnis”, conduït per la professora Lídia Mazayra en una sessió creativa i solidària.
L’endemà, 13 de desembre a la tarda un taller infantil a càrrec d’El taller de Kp, on els més petits van poder gaudir d’una activitat manual i festiva mentre paral.lelament es feia un bingo solidari que va omplir la sala de bon ambient i complicitat.
En conjunt, l’afluència i la implicació dels veïns i veïnes i les seves aportacions es va recaptar un total de 595€, que es destinen íntegrament a La Marató de TV3.
La Torre de Claramunt reafirma, un any més, el seu compromís amb la solidaritat i la salut col·lectiva.