FEM-HO FÀCIL!
El Servei Fem-ho fàcil estarà actiu a partir de l'1 de març. És un canal de suport telefònic a la ciutadania en la relació electrònica amb el seu Ajuntament. El servei és gratuÏt.
Si teniu dubtes i/o dificultats sobre com presentar tràmits telemàtics, rebre notificacions telemàtiques, presentar factures, tramitar un certificat electrònic ... contacteu amb el servei de la Diputació de Barcelona FEM-HO FÂCIL!
A través d’aquest servei de suport, la ciutadania pot resoldre dubtes i rebre atenció personalitzada per realitzar tràmits a través d’internet, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
També és un servei que poden gaudir les empreses i entitats, si tenen dificultats per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-se a un ajut o subvenció o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.
L'Ajuntament de La Torre de Claramunt, per tant els ciutadans i empreses del municipi, poden utilitzar aquest servei ja que l'Ajuntament (amb 89 ajuntaments més de la província) és beneficiari del servei SeTDIBA: serveis de transformació digital.
El servei està disponible de dilluns a divendres, en horari de 9 a 15h. a través del telèfon 935950464. Aquest telèfon té el cost habitual d’una trucada local, i no té cap tarificació addicional per a l’usuari.
També es pot adreçar una consulta a través dels canals alternatius per a que un agent del servei es posi en contacte amb el ciutadà:
Mail: tramits@diba.cat
Formulari web que trobareu a: www.diba.cat/fem-ho-facil