Alta procedent d'un altre municipi
Alta al Padró Municipal d'Habitants per canvi de residència de persones procedents d'un altre municipi de l'Estat espanyol o procedents d'altres països.
Quin cost té:
Gratuït
Quan es dóna resposta:
La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.
Qui pot sol·licitar-ho:
Qualsevol persona major d'edat.
Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de la persona interessada.
Cal aportar:
- Documentació necessària
Documents identificatius de la/les persona/es que es donen d'alta (original o fotocòpia):
-Espanyols: DNI, passaport o permís de conduir.
-Estrangers de la Comunitat Europea: targeta d'estranger, passaport o document d'identitat del país.
-Estrangers d'altres països: passaport o permís de residència.
-Menors d'edat, a més, llibre de família.
Document acreditatiu de l'habitatge d'empadronament:
-Si a l'habitatge no hi ha ningú empadronat o els que hi són han marxat: escriptura de propietat, contracte de lloguer, contracte o rebut expedit per companyia subministradora, cèdula d'habitabilitat, rebut de l'IBI. Si aquests documents van a nom d'una altra persona, autorització d'aquesta.
-Si a l'habitatge ja hi ha alguna persona empadronada: és necessari aportar l'autorització i la fotocòpia del DNI d'un dels residents majors d'edat. En aquest cas les altes s'inclouran en el mateix full.
-Si es tracta d'un establiment col·lectiu, autorització de la persona que n'ostenta la direcció.
Canals de tramitació:
- Telemàticament
- Presencial
A les oficines de l’ajuntament en horari d’atenció al públic : De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i la tarda de dilluns de 17:00 a 20:00. Del 15 de juny al 15 de setembre, de 9:00 a 14:00 h. És imprescidible signar la sol.licitud de manera presencial per tots els majors d'edat.