Queixes, suggeriments i incidències

La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumentat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.

Quin cost té:

Sense cost.

Quan es dóna resposta:

El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.

Qui pot sol·licitar-ho:

La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.

Canals de tramitació:

  • Presencial

    A les oficines de l’ajuntament en horari d’atenció al públic. Horaris d’atenció: Matins de 9:00 a 14:30 de dilluns a divendres. Tardes de dilluns i dimecres de 17 a 20. Del 15 de juny al 15 de setembre, de 9 a 14:30 h.

Darrera actualització: 12.09.2017 | 14:06