Alta procedent d'un altre municipi

Alta al Padró Municipal d'Habitants per canvi de residència de persones procedents d'un altre municipi de l'Estat espanyol o procedents d'altres països.

Quin cost té:

Gratuït

Quan es dóna resposta:


La tramitació és immediata a partir de la recepció i validació de la documentació en el servei municipal.


Qui pot sol·licitar-ho:


Qualsevol persona major d'edat. (Les persones majors de 16 anys són emancipades i a nivell de padró d'habitants poden actuar com a majors d'edat. Els menors d'edat casats també tenen la condició d'emancipats.)



Qualsevol persona major d'edat que actuï, degudament autoritzada, en representació de la persona interessada.


Cal aportar:

  • Documentació necessària

    Documents identificatius de la/les persona/es que es donen d'alta (original o fotocòpia):
    -Espanyols: DNI, passaport o permís de conduir.
    -Estrangers de la Comunitat Europea: targeta d'estranger, passaport o document d'identitat del país.
    -Estrangers d'altres països: passaport o permís de residència.
    -Menors d'edat casats: a més, llibre de família.

    Document acreditatiu de l'habitatge d'empadronament:
    -Si a l'habitatge no hi ha ningú empadronat o els que hi són han marxat: escriptura de propietat, contracte de lloguer, contracte o rebut expedit per companyia subministradora, cèdula d'habitabilitat, rebut de l'IBI. Si aquests documents van a nom d'una altra persona, autorització d'aquesta.

    -Si a l'habitatge ja hi ha alguna persona empadronada: és necessari aportar l'autorització i la fotocòpia del DNI d'un dels residents majors d'edat. En aquest cas les altes s'inclouran en el mateix full.

    -Si es tracta d'un establiment col·lectiu, autorització de la persona que n'ostenta la direcció.

Canals de tramitació: